Căutare

luni, 12 decembrie 2016

Cu inima în palmă

Am încredinţat ale mele surâsuri , ale mele secrete , ale mele dureri
inimii . Închid ochii şi mă găsesc în tăcerea rugăciunii mele .
Deschid cerul inimii mele unde sunt flori pline de taină legănate
în adieri de vânt ce poartă doruri . Cer uitare şi mi se dă înger
cu aripi desfăcute ce presară iubire peste mine şi vise frumoase .
Emoţii . Cu zâmbet pe buze , cu fluturi în păr şi sunt tuturor toate
şi mă minunez cum cerul se apropie de pământ , cum verdele se
iubeşte cu albastrul cerului şi văd copilul din mine cum atinge iarba
protejat , alintat , iubit . Imnuri coborâte din altă lume . Seară albastră . Timpul îşi trece mâna peste al meu obraz , anii mi se aşează stivă peste vremi . Adeseori am privit peste umeri ca să
ofer un zâmbet , o tăcere .... O frunză bate în geam .
Aer de mătase . Ghemotoace de lumină . Plec . Cu inima în palmă .
Şi cu mine .

Niciun comentariu :