Căutare

duminică, 16 iulie 2017

Când dimineaţa mă priveşte de aproape .....

Aud paşii dimineţii , o aud cum cântă
Să cânte ! O baladă ....
Întind mâna spre ea , o simt , ea cântă-ntr-una
De braţul ei luna încă se ţine
Dimineaţă te strig , dimineaţă ai nume ?
Păsări vesele cântă , mai vesele ca noi
Şi zboară ....
Cerul răstoarnă ultimele stele aprinse
Dimineaţa miroase a foşnet de iarbă în palme
În jurul meu cuvântul ţopăie şi râde cu toată gura
Tăcerea se trezeşte , pereţii încep să cânte
Se aude ?
Ating lumina , ea tremură , respiră , zâmbeşte
Cu ochii limpezi , din trupul meu viaţa-mi citeşte
Cântă frumosul înainte de gând , aleargă să-şi soarbă cadenţa
Se opreşte la mine în păr unde , o literă îşi îmbracă nuanţa
Din iarba crudă se aude un cântec
Ascultă .....
Ora devine îngustă , printre secunde uşor alunec
Dau drumul din braţe la vise şi plec . Dar nu plec
Rămân cu un picior pe pământ şi simt
Ceva mă mângâie verde , mă mângâie blând 



Niciun comentariu :