Căutare

duminică, 19 noiembrie 2017

Din mâinile tale ....

Partea mea din ce este mai bun pe această lume , îmi va veni
din mâinile tale . De aceea străluceşte lumina ta în lacrimile
mele . Nu mă las călăuzită de nimeni şi nimic ca să nu mă
depărtez de tine , care aştepţi să fi călăuza mea . 
Merg cu îndârjire pe drumul meu şi calc florile pe care le-ai
zugrăvit în calea mea . Am făgăduiala ta că partea mea din
ce este mai bun pe această lume , îmi va veni din mâinile
tale . Vorba ta e simplă , înţeleg glasul stelelor tale şi
tăcerea pomilor tăi , vorbele tale se rotesc în jurul inimii
mele vrând să-şi facă în ea cuiburile . Iar eu sunt mulţumită
că suntem . În mine izbucnesc dorinţe , parfumul tău dă la
iveală o dulce taină . Tu , care eşti în stare să-mi deschizi
inima o faci atât de simplu.... Un zâmbet se revarsă peste
ceruri în ceasul când ai îmbrăcat inima mea şi la capătul
zilei când ea ajunse la poarta palatului tău , tu ai venit şi
luând-o de mână ai aşezat-o lângă tine , pe tronul tău . 
Şi când se apropie dimineaţa desăvârşirii , când vei amesteca viaţa ta cu viaţa mea , vei cunoaşte în sfârşit
menirea noastră . Fă-mă să cunosc cârmuirea mâinii tale ,
căci partea mea din ce este mai bun pe această lume , îmi 
va veni din mâinile tale .


Niciun comentariu :