Căutare

joi, 27 decembrie 2018

Eu cu mine

Merg cu mine de mână .
Şi tac când alţii 
vorbesc mult .
Visez ce realitatea 
nu-mi oferă , mă
opresc când ceilalţi
aleargă , zâmbesc 
când ochii cer , cad 
când am nevoie de
odihnă şi mă ridic
când simt că pot .
Port timpul la 
încheieturile mâinilor
uneori îl agăţ pe pereţii goi .
Oare , timpul e rotund sau patrat ? Ieftin sau scump ?
Îl port în paşi , în prviri , în vise şi în plecări . Îl port în zile .
Uneori mă împiedic de timp , de clipe , de mine ....
Mă împiedic de anotimpuri şi de fericiri , de frici şi de
trăiri . Mă împiedic de zâmbete , de paşi şi de lacrimi , mă
împiedic de cuvinte , de gânduri , de secunde şi de tăceri .
Mă împiedic de linişte şi de dor , de ploi , de drumuri şi de
nopţi . Mă împiedic de uşi închise şi de camere goale , de
neputinţe , de singurătăţi şi dorinţe .
Îmi aleg liniştea unde să îmi ascult cu grijă sufletul şi să
învăţ să nu mă mai împiedic . Îmi aleg drumul care mă 
conduce spre mine . Trebuie să ajung acolo unde mă aştept .

Niciun comentariu :