Căutare

sâmbătă, 22 decembrie 2018

Lecţia lui NU

Sunt hotărâtă să mă iubesc , să mă preţuiesc , să mă
apreciez . Să mă respect . 
Sunt hotărâtă să NU mai las oamenii să se folosească 
de mine , să NU mai accept lucruri care nu corespund
cu ceea ce îmi doresc sau simt , să NU mai fac fel şi fel
de compromisuri şi sacrificii atunci când alţii îşi
doresc , să NU mă mai sacrific pe mine pentru alţii
şi să NU mai fiu atât de bună călcându-mi pe suflet
făcând lucruri contrar voinţei mele .
NU trebuie să fac nimic din ceea ce NU îmi doresc ,
decât ceea ce simt eu să fac . Să NU mă mai trădez .
Este important să mă mulţumesc pe mine , să fiu în
armonie cu dorinţele sufletului meu . Am şi eu nişte
limite , limite care trebuie să fie confortabile pentru
mine , nu pentru ceilalţi . Şi dacă cineva , oricine ,
se supără pe mine din cauza asta , înseamnă că nu 
are nici cel mai mic respect pentru mine .
Sunt hotărâtă să spun un NU mare şi politicos .
Şi NU trebuie să dau explicaţii nimănui .



Niciun comentariu :