Căutare

duminică, 13 ianuarie 2019

Vino la ceas târziu ....

Şi când Maria credea că nu o vede nimeni , ochiul de lumină a lui Iulian Mihăilă-Spoke Pictures a surprins-o strecurându-se uşoară în miez de noapte afară ....
..... te aştept la marginea zborului de mătase
când orologiu bate-n necuprins,
să descoperi tainele 
în genele timpului rămase ,
să fii martora splendorii de neatins .
Ştii , ţi-a fost scris să înfloreşti orhidee ....
îmi trec pe trupu-ţi privirile-mi profunde ,
vino la balul meu din Calea Lactee 
să te simt , să te respir , 
să îmi înalţ căderile rotunde .
Hai vino , păşeşte desculţă în palmele mele
să-mi dansezi spiralat , fermecată
şi dă-mi mâna , pe degete să-ţi pun inele
din a necuprinsului poală brodată
şi în clinchet stele să-ţi las în păr
şi la gât luna să-ţi pun colier.
Hai vino la ceas târziu tu , suflet de orhidee,
vino la balul luminii din Calea Lactee 



Niciun comentariu :