Căutare

miercuri, 13 martie 2019

Eu , când voi fi mare , vreau să mă fac balerină




Închid ochii , mă ridic pe vârfuri , desfac braţele ca pentru
o mare îmbrăţişare , apoi le ridic spre cer vrând parcă să
culeg lumină . Cu capul uşor aplecat privirea îmi alunecă
pe umărul drept , mă învârt odată şi încă odată şi încă 
odată .... Cu aerul în vârful degetelor desenez un cerc în 
care pun toate zâmbetele lumii , mă înalţ , aripi în zbor 
timid . Cobor , ating pământul uşor , el îmi sărută tălpile ,
eu îi sărut fruntea printr-o reverenţă . Primesc aplauze 
de la toate închipuirile mele , le prind în căuşul palmelor
şi le ridic la cer .
Cred , aveam zece ani când îmi doream să fiu balerină ,
mă fascina tutu-ul argintiu şi dansul graţios al 
balerinelor şi muzica ce mă învăluia , mă înălţa şi îmi
deschidea o uşă într-o dimensiune de vis . 

Niciun comentariu :