Căutare

vineri, 4 mai 2018

Azi mi-am zis , ce-ar fi să te aştept , poate
vii puţin mai aproape de-acum decât 
de-atunci . Şi m-am pus pe aşteptat , credeam că sunt uşoară , dar aşteptatul zice
nu . Până să vii m-am gândit să încerc să-ţi
scriu o poveste . Şi-am încercat . Totul a 
început frumos , cu un împărat şi o împărăteasă , castel , prinţesă , prinţ , iubire....( ştiu că sună a basm ) , deci totul
a fost frumos până când a venit zmeul sau
balaurul cu nu ştiu câte capete şi a mâncat
povestea sau basmul , mă rog....
Mi-am propus să te aştept până la ora opt , adică douăzeci . Mi-am aranjat părul în
oglindă , nu ştiu de ce tocmai atunci aveam
nevoie de lucruri mărunte din geanta mare ,
mi-am pus ochelarii pentru a avea o şansă.
S-a făcut ora nouă , adică douăzeci şi unu .
Am mâncat plăcinţele de la mam , am mutat
lucrurile dintr-o cameră în altă cameră , apoi le-am adus înapoi , am vrut să-mi pun
bigudiuri în păr , dar m-am răzgândit ,
mi-am zis că poate te sperii . Am ascultat muzică şi atunci viaţa m-a strigat :
,,hei , sunt aici !'' . 
Mai puţin şi o frumuseţe se 
naşte.
Rămân în contemplare.....
În aşteptare , nu . Renunţ .
Pun aşteptarea pe umeraş
până mâine .




Niciun comentariu :