Căutare

duminică, 6 mai 2018

Dacă mă suni , pe Venus nu am semnal

Sunt unele dimineţi în care te trezeşti când
ai tu chef ,( astea sunt dimineţile în care nu
trebuie să mergi la muncă ) şi dezamăgită
constaţi că nu te aşteaptă nici un eveniment
mai de doamne-ajută , nici o întâmplare mai
măruntă şi că tu stăteai pe o bancă în parc 
savurând în loc de cafea, timpul verde al
unei pierde dimineţi şi că te durea mai
departe de cot ,( căci dacă te doare în cot nu 
e tocmai bine ) de tot ce trebuia să faci într-o
dimineaţă dintr-un şir lung de dimineţi , era
doar un vis de-al tău . Priveşti doar minutele
care se înghesuie în faţa unei dimineţi în care
tu nu ştii - să-ţi pui pantofi sau sandale în 
picioare , să pleci sau să te întorci din neplecat , să faci sau să desfaci , orice ....
Şi stai în faţa geamului deschis mirosind sau
irosind încă o dimineaţă în care puteai să faci tot ce-ţi trecea prin minte , te uiţi în
genele betoanelor şi te întrebi de ce sunt toate
pe partea asta şi nu pe cealaltă , de ce stânga
e pe stânga şi nu pe dreapta , dacă faci parte
dintr-o poveste de ce nu eşti prinţesă ....
Îmi strâng gândurile în genunchi , un fel de
pansament ..... Pentru o clipă mi-am întors
capul şi-am dispărut . Cum unde ?Pe Venus !




Niciun comentariu :