Căutare

sâmbătă, 13 aprilie 2019

Ce mai săptămână .... nărăvaşă ....

Începutul săptămânii a venit ca o acadea la mine ,
a trecut pe sub nasul meu de câteva ori făcându-mă
să mi-o doresc , îi simţeam aroma , căpşuni .....
Doar seara îi gustam dulceaţa . În rest , cafea amară .
O săptămână agitată ca o sticlă de vin spumos pe care
nu am deschis-o , mă consider destul de înţeleaptă să nu deschid o sticlă cu conţinut agitat . Şi cum toată această
agitaţie a săptămânii s-a transferat în tot trupul meu ,
din vârful capului până la degetul mic de la picior , astăzi
am decis să trag mâţa de coadă . Chestia e că nu am mâţă .
Şi ceea ce credeam eu că a trage mâţa de coadă înseamnă
a trândăvi conform dicţionarului de argou , în dicţionarul
de expresii româneşti al domnului profesor Stelian 
Dumistrăcel sensul real este de muncă grea , dificilă .
Atunci aş putea freca menta , deşi în trecut şi asta era o 
muncă . Deci m-am decis .... astăzi fac nimic . 
Îmi imaginez o lume în care oamenii în mod implicit 
se iubesc unii pe alţii , care sunt fericiţii chiar şi în zilele
agitate . Pentru toţi cei care mă cunosc , sunt diferită ca om.... pentru cineva sunt o victimă , pentru altul sunt un 
om frumos , rafinat .... nervoasă , dezorientată , alţii mă
văd călău  , unii îmi spun că sunt strălucitoare , se simt 
frumoşi şi bine în preajma mea , sunt şi cei cărora le par
solicitantă şi prea insistentă . Indiferent de cum sunt 
percepută , eu sunt eu . Zilele din această săptămână sunt 
de domeniul trecutului cu toţi oamenii şi întâmplările
din ea . Eu nu am nici o problemă ..... :) Voi aveţi ?






Niciun comentariu :