Căutare

sâmbătă, 13 aprilie 2019

Dimineaţa asta mi-a zâmbit flori

M-am trezit , nu cu soare
în fereastră , vremea e
capricioasă , cerul este încruntat şi la capete
se-ndoaie , cred că vine ploaie . M-am trezit , nu
cu flori la fereastră , nu 
cu flori în păr sau la 
gleznă . M-am trezit cu 
flori pe pernă . Când am 
deschis ochii , un buchet
mare se uita fix la mine ,
Dumnezeu ştie de când ....
Ieri am fost extrem de epuizată şi la ora 20,00 îl
rugam pe Moş Ene să nu 
mai dea târcoale pe la ale
mele gene şi rugându-mă
de el mi-a acoperit ochii
cu palma lui cea mare , 
m-a urcat pe somn călare 
şi dusă am fost .....
Ce poţi spune când dimineaţa te trezeşti şi prima imagine ce-ţi apare este un buchet mare de flori decât că , frumuseţea
inimii sunt gesturile care izvorăsc din ea şi ochii care
îţi văd bucuria sunt privirile pline de dragoste şi faţa
pe care laşi un sărut este zâmbetul plin de fericire ,
iar frumuseţea omului este caracterul pe care îl are .

Niciun comentariu :