Căutare

duminică, 7 martie 2021

Nani-nani , frumosul meu

 Dormi copil frumos , 

Noaptea peste  fire încet coboară ,

În liniștea nopții , doar vântul

Mai adie pe-afară .

La fereastră , luna și stelele

Împreună vin să-ți spună

Noapte bună !

Să ai somn ușor și lin

Trupușor fraged de crin ,

Îngerii , la pătuțul tău

Sunt trimiși de Dumnezeu

Cu dragoste să te învelească

Somnul să ți-l păzească ,

Să te aline cu cântări divine .

Nani-nani , prunc boboc de floare

Venit la amiază pe rază de soare

Minune , dar de la Dumnezeu

Ești tu , puiuțul meu .

Nani-nani , nani-nani...

Copil mugur de splendoare ,

Să ai somn liniștit cu vise bune

Sub a mamei palme  mângâietoare

Ce cu dragoste , un sărut pe frunte îți pune .

Dormi pe  pat de lemn mirositor

Cu minunata natură decorat

Pentru tine , copil fermecător

Ai cărui ochi ritmul lumii îl bat .

Somn ușor îți cântă mama și tata ,

Vegheat ești de ochi părintești ,

Dormi și visează că uite ,

Lumea e gata și te așteaptă să crești .

Anii mei încet se duc ...

Ție îți vin frumos anii ,

Poate mâine îmi va fi un pic mai greu

Dar , îți voi spune mereu

Ca și astăzi , nani...

Nani-nani , frumosul meu ...







Niciun comentariu :