Căutare

duminică, 22 octombrie 2017

Aşteptându-mă .....

Mă depărtasem o clipă de tine.Ştiam unde te-am 
lăsat şi-am fost sigură că te voi regăsi la întoarcere...
însă prea mult te-am lăsat să aştepţi.Îţi simţeam
lipsa îngrozitor de tare.M-ai privit cum mă 
îndepărtam,ai continuat să priveşti înspre acolo
chiar dacă a bătut vântul,chiar dacă a plouat,chiar
dacă a fost soare puternic.Nici o clipă nu te-ai gândit
să pleci.Ţi-am zâmbit la plecare,te-am îmbrăţişat,
ţi-am spus cât te iubesc....dar te-am lăsat să mă
aştepţi şi ai promis că mă vei aştepta....şi m-ai 
aşteptat.Acum m-am întors,mi-ai zâmbit....nu mi-ai
reproşat nimic,nici unde am fost,nici ce am făcut şi
mai ales de ce te-am făcut să mă aştepţi atât de mult
M-ai luat în braţe şi m-ai strâns puternic.Am înţeles
atunci că nu ai încetat o clipă să mă iubeşti.
Mi-ai reamintit asta cu un zâmbet cald.Mulţumesc !

Niciun comentariu :