Căutare

duminică, 22 octombrie 2017

Cu drag , mamei mele

Zi de toamnă , dimineaţă de toamnă . Emoţii ....
Cu mulţi ani în urmă , bunica mea a născut o fetiţă 
frumuşică foc. Ştiu asta pentru că am văzut o poză
îngălbenită de vreme , mai târziu, o tânără foarte frumoasă 
cu pielea arămie , doar s-a născut toamna.... cu păr
negru ca abanosul împletit în două codiţe lungi până la 
brâu , îmbrăcată în costum popular ce i se aşeza perfect 
pe trupul suplu ca de zeiţă . Era mama mea .
Apoi , femeie frumoasă şi mereu tânără . Îmi amintesc
cum ne petrecea pe mine şi pe sora mea mai mare la
Timişoara , noi fiind la liceu . O văd şi acum cu ochii
minţii , purta o rochie înflorată ce îi scotea bine în evidenţă
frumosul bust şi îi evidenţia talia suplă şi cobora într-un 
cloş până la genunchi , lăsând să se vadă picioarele frumoase încălţate în sandalele cu toc înalt. Frumoasele codiţe lungi au fost tăiate , părul scurt  aranjat într-o
coafură superbă îi încadra perfect chipul tânăr şi frumos ,
natural , doar uneori mai dădea un pic de culoare buzelor 
perfect conturate . Nu doar bărbaţii trecuţi de prima 
tinereţe îşi întorceau capul să o admire , ci şi tinerii îi 
adresau cuvinte pline de admiraţie . Cei care nu ne ştiau
mereu ne spuneau ce soră frumoasă avem şi mă mândream
cu asta . Da , am o mamă frumoasă şi , în ciuda vârstei , ea
rămâne tânără , mereu cochetă .
Emoţii .... azi , mergem acasă . Mergem la mami să-i urăm
la mulţi ani , să-i urăm zile lungi cu sănătate , zile liniştite .
Noi , o parte din noi , fete şi nepoate , gineri şi nepoţi , noi
cei care o iubim . Nu îi duc flori , i-am pregătit o surpriză ,
scrisă şi recitată prin care să îmi arăt dragostea ce sufletul
meu i-o poartă . Aşa , cum ştiu eu mai bine .


La mulţi ani , mamă !- https://soundcloud.com/user-248210263/la-multi-ani-mama







Niciun comentariu :